Bookmark Scenes

Started by Fuzzydunlop

Fuzzydunlop

Essentials has a limit of 12 and shapes, elements and lines a limit of 50 downloaded scenes. I really like browsing the discover tab and honestly this “library” of user curated scenes is a big selling point. However, the limits add a lot of maintenance to trying out new scenes. What I do now is preview on my lights to save the hassle of making a decision which to delete. This could all be solved with a bookmark or shortlist button. Bookmark those you like the look of and compare at leisure.

rough__fire__77

Mostbet bugungi kunda bozordagi eng yaxshi bukmeykerlardan biri hisoblanadi https://mosbetuz.com . U tikish imkoniyatlarining keng doirasini taklif etadi va o'z mijozlari uchun xavfsiz va ishonchli platformani taqdim etadi. Sayt barcha foydalanuvchilar uchun pul tikishni oson, qulay va yoqimli qilish uchun yaratilgan. Foydalanuvchiga qulay interfeysi, yuqori koeffitsientlari, tez to‘lovlari va mijozlarga ajoyib xizmati bilan Mostbet sohadagi boshqa bukmekerlik idoralaridan ajralib turadi. Mostbet sport bozorlari va pul tikish uchun tadbirlarning keng tanlovi bilan siz tikish ehtiyojlaringizga mos keladigan narsani topishingizga amin bo'lishingiz mumkin.